Kolejová technika

Výstavba a údržba kolejového svršku klade vysoké nároky na spolehlivé moderní stroje a kvalitní strojníky. Postupným vývojem a požadavky na zabezpečení speciální mechanizace se divize Dopravy a mechanizace firmy Chládek a Tintěra, Pardubice a.s. vypracovala na jednoho z největších provozovatelů dvoucestných bagrů v České republice. Firma Chládek a Tintěra, Pardubice a.s. používá dvoucestné bagry firem O&K a LIEBHERR.
Dvoucestné bagry jsou vybaveny rotační hlavou SMP ST 22 360°, vzduchovou brzdou, vázacími prostředky, spojovací tyčí na vagony a přívěsné vozíky. Mezi další vybavení strojů patří rychloupínač SMP II Compact pro snadnou výměnu přídavných zařízení. V současné době používáme přípravky od firmy WINDHOF na výměnu pražců ASW, pokladač pražců ASL 5 a čistič kolejového lože PUŠL ASB. K dispozici máme vrták AUGERTORQUE s pracovní délkou 2m o průměru. 300mmm. Další přídavná zařízení jsou drapáky pro stahování kolejnic s alkamidovými čelistmi, mezipražcové drapáky o šířce 280mm a drapáky pro manipulaci s pražci o šířce 600, 800 mm. Všechny námi provozované stroje jsou naplněny ekologicky snadno odbouratelnými oleji PANOLIN HLP Synth 46.

POVOLEN DOWNLOAD
POVOLEN DOWNLOAD
POVOLEN DOWNLOAD
POVOLEN DOWNLOAD
POVOLEN DOWNLOAD
POVOLEN DOWNLOAD
POVOLEN DOWNLOAD
POVOLEN DOWNLOAD
POVOLEN DOWNLOAD